среда, 10 июля 2024 г.

Звертаючись до фахівця або Платформи

 Вас на повинна ображати відсутність миттєвої реакції на Ваші звернення: фахівців мало, їх час дуже обмежений. Щоб отримати бажаний результат, виконуйте наступні поради:

Запит поради фахівця

Коли Вам потрібна коротка консультація з окремого питання, наприклад, при застосуванні Типового рішення, негараздах в роботі діючого обладнання, тощо. Ви думаєте, що фахівцю нічого не варте витратити на Вас 5 хвилин, але це так не працює. Зазвичай, зайняті фахівці розглядають звернення 1-2 рази на день, відповідаючи лише на те, що вважають вартим. Зробіть запит таким, щоб на нього хотілося відповісти

Перед зверненням, ознайомтеся з матеріалами сайту. Звернення буде розглянуте, коли зазначене в ньому відсутнє на сайті або незрозуміле. Для нас сігнал усунути цю проблему. Результати такого звернення має цінність для всіх, тому Ви отримаєте персональну відповідь, хоча не миттєво. В інших випадках відповіді не буде.

Навіть якщо запит короткий, створюйте його з двох частин: заголовок та зміст. Із заголовку має бути ясно, що саме Вас хвилює. Якщо заголовок незрозумілий, зміст звернення зазвичай не читають, тим більше не відповідають. Це може бути упущена можливість і для нас.  

Запит консультації фахівця

Коли Ваша ситуація потребує часу фахівця, розрахунків, поглиблення в проблему. Наприклад, фахівець може консультувати монтажників, які встановлюють Вам обладнання, безпосередньо або дистанційно. Адаптувати Типове рішення під Ваші умови, або створити унікальне, тощо. 

Зазвичай, такі консультації платні, Ви можете звернутися до фахівця з коротким описом предмету консультації та отримати від нього умови продовження розмови. Ваше звернення може зацікавити чимось іншим, ніж гроші, в Ваших інтересах сформулювати його відповідно. Також створюйте звернення з двох частин, заголовку та змісту.

Звернення до Платформи

Якщо Ви бажаєте приєднатися до спільноти фахівців - використовуйте ці рекомендації. Коли щось незрозуміле, або в Вас є власні пропозиції, напишіть про це в коментарях, або зверніться до адміністратора сайту. Хоча нас дуже цікавить зворотній звязок, персональні розмови по питанням, відповіді на які вже існують, можливі тільки якщо ми бачимо в Вашому зверненні можливість вдосконалити нащі методи та правила. Складайте звернення з заголовку та змісту.

Якщо Вам потрібна допомога в створенні та\або реалізації рішення - використовуйте один з наведених тут документів, як зразок. Ми розмістимо ваше замовлення, якщо воно когось з технічних фахівців - він з вами зв`яжеться. Також Ви можете звернутися до вибраного фахівця (їх буде більшати), щоб він розглянув Вашу проблему. Це буде швидше та ефективніше, якщо вона вже описана


Комментариев нет:

Отправить комментарий